27 Μαΐου 2012

Πανελλήνιες 2012: Έκθεση: Αρβελέρ, «Δεν θα έβαζα ποτέ δικό μου κείμενο στις εξετάσεις»


«Αν επέλεγα εγώ θέματα για τις εξετάσεις δεν θα έβαζα ποτέ κείμενο της Αρβελέρ» δηλώνει η ίδια η ακαδημαϊκός Ελένη Αρβελέρ σχολιάζοντας... την επιλογή κειμένου της για την αρχαία τέχνη στα ερωτήματα της Έκθεσης.

Μιλώντας στο Βήμα η κ. Αρβελέρ λέει ευθέως ότι τα κείμενα της είναι πολύ δύσκολα για παιδιά:

«Γράφω δύσκολα, δεν είναι για παιδιά τα κείμενα μου. Στη Γαλλία, όπου ως πρύτανης δίνω εγώ τα θέματα στα σχολεία, ποτέ δεν έδωσα τέτοια θέματα. Ουδέποτε θα έδινα εγώ τέτοιο κείμενο. Τι δίνετε εδώ στα παιδιά; Τι πράγματα είναι αυτά;» αναρωτιέται. Και συνεχίζει χαριτολογώντας: «Εγώ όταν μιλώ οι μεταφραστές τρέμουν. Σε δυο ανθρώπους τρέμουν. Σε εμένα και τον Βενιζέλο…».

Το θέμα της επιλογής ενός τόσο δύσκολου θέματος στην Έκθεση, αλλά και ο σάλος που ξέσπασε χθες μετά την ακύρωση ενός θέματος που κρίθηκε ως «επιστημονικά λανθασμένο» στην Φυσική κατεύθυνσης, δημιουργούν ήδη ένα αρνητικό φορτίο στις εφετινές πανελλαδικές εξετάσεις.

Μάλιστα πολλοί γονείς σκέφτονται ήδη να προσφύγουν στη δικαιοσύνη καθώς τα παιδιά τους έλυσαν το θέμα που ακυρώθηκε και μάλιστα με επιστημονικά σωστό τρόπο.