16 Απριλίου 2012

Τι θα ψηφίσω και τι δεν θα ψηφίσω στις βουλευτικές εκλογές του 2012.



Ή καλύτερα:

Γιατί ΘΑ ψηφίσω 
και γιατί 
ΔΕΝ θα ψηφίσω κάθε κόμμα.


ΠΑΣΟΚ: Θα το ψηφίσω γιατί επέμεινε στην μόνη ρεαλιστική λύση ενάντια σε όλους.
Δεν θα το ψηφίσω γιατί αποδείχθηκε ανίκανο να την εφαρμόσει.
 Νέα Δημοκρατία: Θα την ψηφίσω γιατί είναι η μοναδική εναλλακτική επιλογή προς την ίδια λύση.
 Δεν θα την ψηφίσω γιατί οι διαρκείς λαϊκίστικες κωλοτούμπες με ζάλισαν.
Κ.Κ.Ε.: Θα το ψηφίσω γιατί είναι η μόνη ξεκάθαρη και συνεπής εναλλακτική πρόταση.
 Δεν θα το ψηφίσω αφενός γιατί η πρότασή αυτή είναι αποδεδειγμένη αυτοκτονία και αφετέρου γιατί αρνούμαι να ψηφίσω ένα κόμμα που δεν αποδέχεται το Σύνταγμα.
ΣΥ.ΡΙΖ.Α.: Θα το ψηφίσω γιατί κρύβει συσσωρευμένη ενέργεια.
 Δεν θα το ψηφίσω γιατί αρνούμαι να ψηφίσω ένα κόμμα που αξιοποιεί αυτή την ενέργεια για να οργανώνει, ναπροκαλεί, να ασπάζεται, να αποδέχεται, να αιτιολογεί και να ανέχεται την βία.
ΛΑ.Ο.Σ.: Θα τον ψηφίσω γιατί είναι το μόνο μικρό κόμμα που σε κρίσιμη στιγμή για την χώρα έβαλε πλάτη και συμμετείχε στην συγκυβέρνηση.
Δεν θα τον ψηφίσω γιατί δεν έχω καμία σχέση με αστρολόγους, ποδοσφαιριστές, μασίστες, και πρώην φασίστες.
ΔΗΜ.ΑΡ.: Θα την ψηφίσω γιατί ο Κουβέλης ατομικά είναι σοβαρός άνθρωπος.
Δεν θα την ψηφίσω γιατί εμμένει σε αμπελοφιλοσοφικές γενικότητες χωρίς να έχει στην πράξη τίποτα το διαφορετικό να προτείνει.
ΔΗ.ΣΥ.: Θα την ψηφίσω γιατί τώρα λέει τα πράγματα με το όνομα τους.
Δεν θα τηνψηφίσω γιατί αποδεικνύεται πως τόσα χρόνια η πρόεδρος της με κορόιδευε λέγοντας τα ακριβώς αντίθετα ενώ γνώριζε την πραγματικότητα.
ΔΡΑΣΗ: Θα την ψηφίσω γιατί έχει τις πιο συγκεκριμένες, ξεκάθαρες, ρεαλιστικές, εφαρμόσιμες και μη φιλολαϊκές προτάσεις.
Δεν θα την ψηφίσω γιατί δεν έχει καταφέρεινα πείσει παρά μόνο ελάχιστους και προτιμώ η ψήφος μου να πιάσει τόπο σε ένα κόμμα που έχει πιθανότητες να μπει στην Βουλή.
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ: Θα το ψηφίσω γιατί με όσα λέει μου ξυπνάει το εθνικό φρόνημα.
Δεν θα το ψηφίσω γιατί δεν εκλέγουμε θίασο για εθνική επέτειο, αλλά κυβέρνηση για την χώρα.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ (Κατσέλη - Καστανίδης): Θα την ψηφίσω γιατί είμαι πλέον στα όρια της απελπισίας.
Δεν θα την ψηφίσω γιατί δεν είμαι δα και στα όρια της φρενοβλάβειας.
ΑΡΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ: Θα το ψηφίσω γιατί τον λυπάμαι πλέον τον καημένο τον Δημαρά.
 Δεν θα το ψηφίσω γιατί λυπάμαι περισσότερο εμένα τον ίδιο.
ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ: Θα τους ψηφίσω γιατί τώρα τελευταία η αζαλέα μου, στο μπαλκόνι, έχει μαραθεί.
 Δεν θα τους ψηφίσω γιατί ο κυρ Θανάσης ο γεωπόνος θα μου έρθει φθηνότερα.
Πηγή: ΒΗΜΑ 
Αλέξανδρος Γ. Παπαδόπουλος