5 Ιουνίου 2014

Εσύ ψήφισες ... Τον θειο, τον ανιψιό σου, την κουμπάρα σου ;

  Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα, γεγονότα ή καταστάσεις είναι εντελώς τυχαία.

Αναδημοσίευση από το tromaktiko

Μπαίνοντας στο εκλογικό κέντρο όλοι οι υποψήφιοι μαζεμένοι σαν βδέλλες πιάνουν τον κόσμο που πάει να ψηφίσει , βγάζουν την γλώσσα και αρχίζουν το γλείψιμο .

Μπλιαξ!!

Ο ένας πιο γλοιώδεις απ τον άλλον .

Τάζουν τα πάντα βοήθεια , δουλειά , χρήματα .

Σε κοιτούν στα μάτια και περιμένουν ...
 Και εγώ κουνώ το κεφάλι καταφατικά , από αμηχανία και ντροπή . .

Ντρέπομαι για μένα , για αυτούς , για την κατάντια και το θράσος τους! 



Φυσικά ξέρω!
βάζω σταυρό απλά για να δώσω έγκριση σε κάποιον , να φάει περισσότερο από τους άλλους !

Γιατί ο μάγκας που θα βγει θα τσεπώνει ως τις επόμενες εκλογές , θα τρώει από παντού , θα ταχτοποιήσει τους συγγενείς του , θα φτιάξει σπίτι , θα πάρει αμάξι. 

Σίγουρα σε όλους έρχεται κάποιος στο μυαλό , όλοι έχουμε παραδείγματα
και όμως ο σταυρός θα πάει εκεί που δεν πρέπει .!

Οι δικαιολογίες πολλές :

είναι θειος μου , είναι κουνιάδος μου , 3ος μου Ξάδελφος , 
έχω υποχρεώσει και το πιο γνωστό μου έταξε πως θα με χώσει κάπου , κάπου καλά , κάπου να βουλευτείς και εσύ.

ΑΦΟΥ ΕΤΣΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΛΟΙ!

Αυτο είναι το γνωστό παραμυθάκι ..
Αυτοί όμως θα τρώνε με χρυσά κουταλάκια και εσύ ακόμα θα ψάχνεις που να βολευτείς ... 

Γιατί φίλε μου έχουν πολλούς να βολέψουν και πάνω απ όλα πρέπει πρώτα αυτοί να στρογγυλοκάτσουν και να βολέψουν τους δικούς τους!

Τα δικά τους παιδιά ξέρεις ..
Τα λαμογια που θα τρώνε μαζί !

Πέρασε απ το μυαλό μου να μην πάω καν να ψηφίσω , το θεώρησα γελοίο , χάσιμο χρόνου.

Τελικά πήγα, γιατί δεν θέλω να ανήκω στο κομμάτι της νεολαίας που απλά δεν ενδιαφέρετε και απέχει .

Και πριν προλάβετε να σχολιάσετε ναι γνωρίζω... ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη ..
Αλλά ο ωχαδερφισμός δεν βοήθησε ποτέ κανέναν . .

Chatnoir ομάδα του www.e-protasi.com